Formularz Gwarancji MiCenter

    Następnie nadaj paczkę

    Chcę zgłosić sprawę:

    Zgłoszenie zwrotu produktu

    Jeśli nie jesteś zadowolony z otrzymanego produktu, możesz go łatwo zwrócić tutaj. Przygotuj swój numer zamówienia ze sklepu MiCenter.pl.


    *IMEI 1 (15 cyfr) znajdziesz na etykiecie pudełka z produktem

    Zapoznałem się z regulaminem gwarancji i zwrotów.

    Zgłoszenie gwarancji

    Produkt zakupiony przez sklep MiCenter.pl lub u naszych partnerów posiada gwarancję, którą może realizować nasz Serwis. Jeśli Twój produkt w trakcie trwania gwarancji przestał działać prawidłowo lub ma usterkę możesz to zgłosić z tytułu gwarancji. Aby dokonać zgłoszenia i wysyłki produktu na Gwarancji wypełnij poniższy formularz, a następnie nadaj paczkę ze sprzętem na nasz adres w kolejnym kroku. Zapoznaj się z zasadami gwarancji.


    *IMEI 1 (15 cyfr) znajdziesz na etykiecie pudełka z produktem


    *Numer seryjny SN znajdziesz na etykiecie pudełka z produktem

    Potwierdzenie:

    Zapoznałem się z regulaminem gwarancji i tym, że przesyłane urządzenie nie posiada blokad ekranu ani kont Google/Xiaomi (jeśli wada urządzenia pozwala na ich usunięcie). Ponadto, że Serwis nie odpowiada za dane pozostawione na telefonie i może dokonać ich usunięcia przed podjęciem czynności serwisowych bez możliwości ich późniejszego odzyskania.

    3/3: Dane adresowe do wysyłki zwrotnej i rachunku

    Do obsługi smartfona konieczne jest podanie wzoru lub PIN ekranu blokady. Hasło jest potrzebne nam do sprawdzenia telefonu po naprawie. Nie wpisuj nic jeśli nie ma hasła. Wzór/PIN (zapisany cyframi).

    Nie wysyłaj nam zbędnych dla naprawy akcesoriów np. podkładki mopujące jeśli problemem naprawy nie jest mopowanie. Wyczyść pojemnik z nieczystości i wylej wodę ze zbiornika

    Zapoznałem się z regulaminem serwisu, w którym zawarte są informacje m.in. o procesie naprawy i kosztach diagnostyki sprzętu, a także informacji o przetwarzaniu danych przez Serwis.

    Niestety nie zajmujemy się naprawą takiego sprzętu.