Formularz Gwarancji MiCenter Następnie nadaj paczkę Kontynuuj i przejdź do wysyłki Chcę zgłosić sprawę: —Proszę wybrać opcję—GwarancyjnąReklamacyjnąZwrotu produktu Zgłoszenie zwrotu produktu Jeśli nie jesteś zadowolony z otrzymanego produktu, możesz go łatwo zwrócić tutaj. Przygotuj swój numer zamówienia ze sklepu MiCenter.pl. *IMEI 1 (15 cyfr) znajdziesz na etykiecie pudełka z produktem Zapoznałem się z regulaminem gwarancji i zwrotów. Zapoznałem się Zgłoszenie gwarancji Produkt zakupiony przez sklep MiCenter.pl lub u naszych partnerów posiada gwarancję, którą może realizować nasz Serwis. Jeśli Twój produkt w trakcie trwania gwarancji przestał działać prawidłowo lub ma usterkę możesz to zgłosić z tytułu gwarancji. Aby dokonać zgłoszenia i wysyłki produktu na Gwarancji wypełnij poniższy formularz, a następnie nadaj paczkę ze sprzętem na nasz adres w kolejnym kroku. Zapoznaj się z zasadami gwarancji. Wybierz typ urządzenia* —Proszę wybrać opcję—SmartfonInne *IMEI 1 (15 cyfr) znajdziesz na etykiecie pudełka z produktem *Numer seryjny SN znajdziesz na etykiecie pudełka z produktem Potwierdzenie: Zapoznałem się z regulaminem gwarancji i tym, że przesyłane urządzenie nie posiada blokad ekranu ani kont Google/Xiaomi (jeśli wada urządzenia pozwala na ich usunięcie). Ponadto, że Serwis nie odpowiada za dane pozostawione na telefonie i może dokonać ich usunięcia przed podjęciem czynności serwisowych bez możliwości ich późniejszego odzyskania. Zapoznałem się 3/3: Dane adresowe do wysyłki zwrotnej i rachunku Wystawić fakturę VAT? Odesłać do paczkomatu? Do obsługi smartfona konieczne jest podanie wzoru lub PIN ekranu blokady. Hasło jest potrzebne nam do sprawdzenia telefonu po naprawie. Nie wpisuj nic jeśli nie ma hasła. Wzór/PIN (zapisany cyframi). Nie wysyłaj nam zbędnych dla naprawy akcesoriów np. podkładki mopujące jeśli problemem naprawy nie jest mopowanie. Wyczyść pojemnik z nieczystości i wylej wodę ze zbiornika Zapoznałem się z regulaminem serwisu, w którym zawarte są informacje m.in. o procesie naprawy i kosztach diagnostyki sprzętu, a także informacji o przetwarzaniu danych przez Serwis. Zapoznałem się Niestety nie zajmujemy się naprawą takiego sprzętu. Δ