Opublikowano Dodaj komentarz

Jak sprawdzić czy można zainstalować nagrywanie rozmów do każdego Xiaomi?

W trakcie prac nad instalacją oprogramowania z nagrywaniem rozmów natrafiliśmy na serię telefonów Xiaomi i Redmi, które nie są kompatybilne z naszym oprogramowaniem i nie ma możliwości by ta funkcja działała. Zwykle po połączeniu z Wi-Fi opcja ta znika z Dialera. Dotyczy to wyłącznie importów telefonów z nieoficjalnej dystrybucji Vodafone DE zakupionych na Allegro, w sklepie Sferis lub podobnych. Telefony z Polskiej dystrybucji nie mają problemu i są gotowe do instalacji u nas.

Na które telefony trzeba zwrócić uwagę i SPRAWDZIĆ je przed wysłaniem do nas na instalację?

Generalnie polecamy sprawdzić poniższym kodem każdy posiadany telefon celem weryfikacji pochodzenia ale do tej pory mieliśmy doczynienia z następującymi modelami, które pochodziły z nieoficjalnej sprzedaży i nie było możliwości poprawnej instalacji softu z nagrywaniem:

  • Xiaomi 13T Pro, Xiaomi 13
  • Redmi Note 13 Pro 5G
  • Redmi Note 12 Pro 5G

Ważne: telefony te pochodziły ze Sferis lub Allegro i w wyniku wpisania poniższego kodu okazały się brandem Vodafone DE (wynik VF).

Weryfikacja regionu

Aby sprawdzić region należy otworzyć aplikację Telefon (ze słuchwką) i wpisać numer:

*#*#26822277437#*#*

Jeśli pojawi się dymek z informacją: „Operator Channel: VF” to niestety jest to zwrot z Vodafone DE i nie ma możliwości instalacji. Inny wynik np. XM jest poprawny dla dystrybucji Polskiej. Wynik pusty czyli ” ” – jest różny, zwykle jest możliwość instalacji i zachęcamy do kupienia usługi gdyż tylko fizyczny flash softu rozstrzygnie definitywnie (gdyby nie było możliwości instalacji to zwracamy koszty – koszt odsyłki zwrotnej).

Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments