Wyślij

Jak wysłać sprzęt do serwisu MiCenter?

Oferujemy możliwość wysyłki sprzętu do serwisu bez wychodzenia z domu!

Jeśli posiadasz do naprawy: telefon Xiaomi, odkurzacz Roborock, hulajnogę M365 czy zegarek Amazfit to wyślij go do nas za pomocą szybkiej i sprawnej metody opisanej poniżej. Jeśli chcesz samodzielnie wysłać to adres znajduje się tutaj: https://micenter.pl/o-nas/

1. Kontakt

Przed wysyłką skontaktuj się z nami i ustal wycenę naprawy!
+48 780 080 521

2. FORMULARZ

Pobierz, wypełnij i wydrukuj formularz.

3. WYŚLIJ

Zapakuj sprzęt najlepiej w oryginalne pudełko
(przeczytaj ważne informacje jak przygotować sprzęt do wysyłki!),
dołącz formularz i wyślij do nas korzystając z poniższych metod (dane odbiorcy MICENTER czy adres paczkomatu wypełnią się automatycznie):

Usługi kurierskie zapewnia:

Przesyłki kurierskie 60% taniej

Możliwość komentowania jest wyłączona.