Krok 1/2: Wyślij formularz do Serwisu Prosimy wypełnić poniższy formularz wysyłki do serwisu jeśli udzieliliśmy wyceny usterki. Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś, zgłoś nam naprawę tutaj i poczekaj na wycenę.Po wysłaniu formularza napisz nam informację z imieniem i nazwiskiem w paczce. Wysyłka urządzenia do Serwisu Formularz ten jest dla nas podstawą do wystawienia rachunku za naprawę płatną po naprawie i wysyłki zwrotnej urządzenia. Po zapisaniu załącz do paczki z urządzeniem kartkę z imieniem i nazwiskiem lub nr telefonu. Formularz będzie w naszej bazie. Imię i nazwisko * Ulica: * Nr domu: * Nr lokalu: Miejscowość: * Kod pocztowy: * Nr telefonu: * Adres e-mail: * Wystawić fakturę na firmę?Podaj NIP: Wysłać po naprawie do paczkomatu inPost?Normalnie odsyłamy kurierem InPost/UPSPodaj nr paczkomatu inPost Urządzenie: * Opis usterki * * Wymagane Wzór ekranu blokady / PIN Jeśli konieczne, podaj wzór lub PIN ekranu blokady telefonu. Np. 1478 to wzór litery L. Hasło jest potrzebne nam do sprawdzenia telefonu po naprawie lub np. kalibracji ekranowego czytnika odcisków palców, jeśli była wymiana ekranu. Wzór/PIN (zapisany cyframi) Zgody Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Serwis z siedzibą we Wrocławiu, ul Jackowskiego 57D w celu naprawy urządzenia, a także związanej z nią komunikacji. Serwis oświadcza, że po dokonaniu naprawy w/wym. dane osobowe zostaną zniszczone zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zgadzam się na wykonanie usługi bez zachowania terminu na odstąpienie od Umowy Naprawy oraz przyjmuję do wiadomości, że utracę prawo do odstąpienia od Umowy Naprawy z chwilą jej wykonania przez Serwis. Zgadzam się Zapoznałem się z regulaminem serwisu, w którym zawarte są informacje m.in. o procesie naprawy i kosztach diagnostyki sprzętu. Zapoznałem się Przejdź do wysyłki >> Δ Możliwość komentowania została wyłączona.