Zgłoszenie urządzenia do naprawy

    W trakcie wypełniania zgłoszenia masz możliwość sprawdzenia orientacyjnej ceny naprawy.

    • Zegarków, opasek i smartwatchy

    • Telewizorów, monitorów, laptopów

    • Nawilżaczy i oczyszczaczy powietrza

    • Kamer, frytownic itp.

    • Hulajnóg

    • Mi TV Stick / Mi Box

    Jeśli mimo wszystko chcesz zapytać o naprawę niewymienionego tutaj sprzętu wyślij zapytanie przez przycisk poniżej.

    3/3: Dane adresowe do wysyłki zwrotnej i rachunku

    Do obsługi smartfona konieczne jest podanie wzoru lub PIN ekranu blokady. Hasło jest potrzebne nam do sprawdzenia telefonu po naprawie. Nie wpisuj nic jeśli nie ma hasła. Wzór/PIN (zapisany cyframi).

    Nie wysyłaj nam zbędnych dla naprawy akcesoriów np. podkładki mopujące jeśli problemem naprawy nie jest mopowanie. Wyczyść pojemnik z nieczystości i wylej wodę ze zbiornika

    Zapoznałem się z regulaminem serwisu, w którym zawarte są informacje m.in. o procesie naprawy i kosztach diagnostyki sprzętu, a także informacji o przetwarzaniu danych przez Serwis.

    Uzyskałeś już wycenę telefonicznie?

    Niestety nie zajmujemy się naprawą takiego sprzętu.

    Jaki czas napraw?

    Zależnie od typu usterki. Zwykle 2-21 dni lub czas podany w wycenie e-mail. Niekiedy musimy naprawiać dłużej jeśli trzeba czekać na zamówienie specyficznych części.

    Gwarancja na naprawy

    Na każdą naprawę dajemy gwarancję. Skontaktuj się z nami jeśli masz problem z urządzeniem po naszej naprawie.

    Faktury VAT

    Dla firm wystawiamy faktury VAT 23%. Aby taką otrzymać podaj NIP firmy w formularzu.

    Masz pytania?

    Wyślij nam emaila z zapytaniem