Odblokowanie konta Xiaomi

    Podaj nam kod bezpieczeństwa, a odblokujemy telefon zdalnie!
    Pytania i odpowiedzi związane z usługą.



    Pytania i odpowiedzi

    • Jaki jest koszt odblokowania?
      Odblokowanie zdalne konta kosztuje aktualnie 199 zł (Ukraina 249 zł)
    • Co podać w zgłoszeniu odblokowania?
      Należy podać kod bezpieczeństwa i swój email. Po wysłaniu zgłoszenia sprawdzimy możliwość odblokowania i odpiszemy na e-mail przedstawiając sposób płatności za usługę. Po otrzymaniu płatności przystępujemy do realizacji usługi.
    • Jak przebiega odblokowanie?
      O postępie w odblokowaniu konta będziemy informować na e-mail ze zgłoszenia. Jeśli nie przyszła od nas odpowiedź to prosimy sprawdzać skrzynki SPAM swojej poczty.
    • Kiedy realizujemy usługę?
      Usługę realizujemy w godzinach 9.30-15.30 w dni robocze
    • Jaki jest czas odblokowania?
      Czas realizacji odblokowania to zwykle 0-3 dni roboczych
    • Czy po odblokowaniu można korzystać normalnie z telefonu?
      Tak oczywiście. Po zdjęciu blokady mamy sprawny telefon jak przy pierwszym wyjęciu z pudełka, zakładając że nie ma dalszych blokad np. konto Google.
    • Konto Google
      Usługa nie dotyczy odblokowania dostępu do telefonu zablokowanego kontem Google.
    • Czy można odblokować konta spoza UE?
      Tak, ale koszt odblokowania konta spoza regionu UE np. Ukraina jest wyższy niż standardowy (249 zł)
    • Jak zapłacić za usługę?
      Po sprawdzeniu kodu bezpieczeństwa wyślemy metodę płatności: płatność na konto lub przelew BLIK

    O odblokowaniu konta Xiaomi

    Nasza usługa umożliwia zdalne zdjęcie blokady na konto bez wysyłania telefonów do serwisu jeśli:

    • posiadamy telefon Xiaomi z blokadą konta i nie posiadamy nr telefonu lub nie pamiętamy e-maila.
    • zakupiliśmy urządzenie z drugiej ręki i po resecie danych hasło Xiaomi blokuje dostęp do telefonu.

    Jeśli nie pamiętamy hasła logowania do konta Xiaomi, lub posiadamy telefon z taką blokadą to system uniemożliwi nam korzystanie z urządzenia bez wcześniejszego odblokowania dostępu do konta. Korzystanie z telefonu nie jest możliwe nawet po resecie do ustawień fabrycznych.

    Ważne:
    Usługa nie może być zrealizowana jeśli urządzenie ma status „kradzionego” lub aktywowano „lost mode” czyli zagubienie telefonu w sekcji Find Device na swoim koncie Mi. Dodatkowo odblokowanie nie jest możliwe dla niektórych regionów świata, dla których utworzono konto Xiaomi np. USA, Ameryka PŁD, Chiny.
    Jeśli nie jesteście Państwo pewni stanu konta prosimy o kontakt i podanie kodu bezpieczeństwa.

    Jak znaleźć kod bezpieczeństwa?

    Kod pojawia się po 10-krotnym tapnięciu ikony kłódki na zablokowanym ekranie z kodem (lub jeśli kod serwisowy wyświetla się sam na dole ekranu blokady).

    Jeśli na ekranie blokady pojawia się jakiś numer telefonu, lub informacja od właściciela to znaczy, że telefon został zgubiony i posiada LOST mode. Nie odblokujemy tego kodu.

    Subscribe
    Powiadom o
    guest

    61 komentarzy
    najstarszy
    najnowszy
    Inline Feedbacks
    View all comments