Model: Xiaomi 12 / 12S / 12X 5G (2022) czarny
Na czym polega naprawa?
Po zakupie usługi w sklepie klient wysyła do serwisu urządzenie. Po wstępnej diagnozie i testowaniu dokonujemy wymiany ekranu na oryginalny zachowując wszystkie fabryczne parametry urządzenia jak jakość dotyku czy odwzorowanie kolorów.
Nie stosujemy zamienników!
Czas naprawy: 1 dzień naprawy (1-2 dni zamówienia ekranu)
Co zawiera nasza usługa?
- zakup i montaż oryginalnego wyświetlacza w miejscu rozbitego (rozbitej szybki),
- diagnostyka urządzenia – w przypadku konieczności dokonania innych napraw kontaktujemy się z klientem i mailowo ustalamy szczegóły,
- gwarancję 6 miesięcy
Nie kasujemy danych podczas wymiany ekranu.
Wymagania
Naprawa jest możliwa jeśli przesłane urządzenie spełnia poniższe warunki:
- sprawna płyta główna (urządzenie włącza się)
- w przypadku braku obrazu lub jego części urządzenie widoczne jest w komputerze po podłączeniu USB
Jakość części
- oryginalny wyświetlacz AMOLED z dotykiem
- rozdzielczość: 3200 x 1440
- 100% oryginalne odwzorowanie kolorów
- fabryczna precyzja dotyku
- powłoka oleofobowa
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.