Jak wysłać urządzenie do serwisu MiCenter?

Poniżej przedstawiamy przydatne informacje o sposobie i warunkach wysyłki urządzeń do serwisu.
Prosimy zapoznać się uważnie ze wskazówkami – dzięki temu obsługa Państwa zleceń będzie szybsza i sprawniejsza.

Wysyłasz telefon na gwarancję? Także zapoznaj się z poniższym.


Informacje dotyczące wysyłki

  • klient zobowiązany jest wykonać kopię wszelkich danych na telefonie przed wysłaniem do serwisu. Aczkolwiek staramy się danych nie kasować w przypadku wymiany ekranów LCD i innych mniej inwazyjnych napraw. Nie ponosimy odpowiedzialności za usunięcie danych, jeśli było to konieczne dla celów naprawy,
  • DLA WYSYŁEK NA GWARANCJĘ: prosimy wylogować się z kont Google i Xiaomi przed wysyłką, a także w miarę możliwości przywrócić ustawienia fabryczne urządzenia.
  • podanie hasła do blokady ekranu na formularzu jest konieczne w przypadku wymiany podzespołów. Serwis po naprawie przeprowadza diagnostykę systemu.
  • prosimy wyłączyć o ile to możliwe wszelkie alarmy i budziki, a telefony wysyłać naładowane i wyłączone.
  • preferowane metody wysyłki: kurierzy DPD/DHL/UPS lub Poczta Polska. Klienci wysyłają urządzenia do serwisu na własny koszt.

Jak zapakować telefon?

  • prosimy dołączać wydrukowanyformularz naprawy do paczek,
  • urządzenia należy wysyłać do serwisu w oryginalnych pudełkach zapakowane dodatkowo w mały kartonik lub kopertę bąbelkową,
  • DLA WYSYŁEK NA GWARANCJĘ: prosimy dołączyć do pudełek używane z telefonem kable USB i ładowarki,
  • prosimy wysyłać telefony bez kart SIM i futerałów,
  • prosimy nie pakować urządzeń w duże pudełka po butach czy wiertarce,

Pozostałe informacje

  • płatność za usługę realizowana jest po naprawie na podstawie otrzymanego rachunku (bezgotówkowo),
  • adres e-mail wymagany jest do przesłania rachunku/faktury,
  • w przypadku chęci otrzymania faktury VAT na firmę wystarczy w formularzu podać NIP.