Poniżej przedstawiamy przydatne informacje o sposobie i warunkach wysyłki urządzeń do serwisu.
Prosimy zapoznać się uważnie ze wskazówkami – dzięki temu obsługa Państwa zleceń będzie szybsza i sprawniejsza.
Informację obejmują wysyłkę do serwisu:
- telefonów
- odkurzaczy
- zegarków
- hulajnóg
Wysyłasz sprzęt na gwarancję? Także zapoznaj się z poniższym.
Informacje przed wysyłką
- klient zobowiązany jest wykonać kopię wszelkich danych na telefonie przed wysłaniem do serwisu. Aczkolwiek staramy się danych nie kasować w przypadku wymiany ekranów LCD i innych mniej inwazyjnych napraw. Nie ponosimy odpowiedzialności za usunięcie danych, jeśli było to konieczne dla celów naprawy,
- DLA WYSYŁEK NA GWARANCJĘ: prosimy wylogować się z kont Google i Xiaomi przed wysyłką, a także w miarę możliwości przywrócić ustawienia fabryczne urządzenia.
- podanie hasła do blokady ekranu na formularzu jest konieczne w przypadku wymiany podzespołów. Serwis po naprawie przeprowadza diagnostykę systemu.
- prosimy wyłączyć o ile to możliwe wszelkie alarmy i budziki, a telefony wysyłać naładowane i wyłączone.
Jak zapakować telefon?
- prosimy dołączać wydrukowany formularz naprawy do paczek lub formularz dostarczony przez sprzedawcę (jeśli wysyłamy na gwarancję).
- urządzenia należy wysyłać do serwisu w oryginalnych pudełkach zapakowane dodatkowo w mały kartonik lub kopertę bąbelkową,
- DLA WYSYŁEK NA GWARANCJĘ: prosimy dołączyć do pudełek używane z telefonem kable USB i ładowarki,
- prosimy wysyłać telefony bez kart SIM i futerałów,
- prosimy nie pakować urządzeń w duże pudełka po butach czy wiertarce,
Jak zapakować odkurzacz?
- prosimy zapakować odkurzacz w fabryczne pudełko najlepiej z zewnętrzną wkładką
- prosimy dołączyć w miarę możliwości stację ładującą (bez pozostałych akcesoriów)
Jak zapakować zegarek?
- prosimy wysłać zegarek ze stacją ładującą w pudełku oryginalnym lub ewentualnie zamienniku. Pudełko oryginalne jest istotne, ponieważ możemy potrzebować odczytania numeru seryjnego.
Wysyłka do serwisu
- Udostępniamy wygodny sposób wysyłki sprzętu do nas do serwisu. Klient wybiera sposób wysyłki do serwisu (Kurierem lub paczkomatem) na własny koszt. Zamówienia kuriera można dokonać wg. naszego poradnika krok po kroku.
Usługi kurierskie zapewnia:

Pozostałe informacje
- płatność za usługę realizowana jest po naprawie na podstawie otrzymanego rachunku (bezgotówkowo),
- adres e-mail wymagany jest do przesłania rachunku/faktury,
- w przypadku chęci otrzymania faktury VAT na firmę wystarczy w formularzu podać NIP.
Dodaj komentarz