Zgłoszenie urządzenia do naprawy

    Wybierz typ urządzenia*

    * Wybór prawidłowych pól rozwinie dalszy ciąg formularza. Po wypełnieniu formularza dostaniesz możliwość wysyłki do nas kurierem lub paczkomatem.

    Jaka jest główna usterka?*

    Jaka jest główna usterka?*

    (jeśli nie wiesz co wybrać, wybierz Inny problem i opisz usterkę w dalszej części)

    Jaka jest główna usterka?*

    (wybierz przynajmniej jedną)

    • Zegarków, opasek i smartwatchy

    • Telewizorów, monitorów, laptopów

    • Nawilżaczy i oczyszczaczy powietrza

    • Frytownic itp.

    • Hulajnóg

    • Mi TV Stick / Mi Box

    Jeśli mimo wszystko chcesz zapytać o naprawę niewymienionego tutaj sprzętu wyślij zapytanie przez przycisk poniżej.

    Dane adresowe do wysyłki po naprawie

    Do obsługi smartfona konieczne jest podanie wzoru lub PIN ekranu blokady. Hasło jest potrzebne nam do sprawdzenia telefonu po naprawie. Nie wpisuj nic jeśli nie ma hasła. Wzór/PIN (zapisany cyframi).

    Zapoznałem się z regulaminem serwisu, w którym zawarte są informacje m.in. o procesie naprawy i kosztach diagnostyki sprzętu, a także informacji o przetwarzaniu danych przez Serwis.

    Niestety nie zajmujemy się naprawą takiego sprzętu.

    Masz pytania?

    Wyślij nam emaila z zapytaniem

    Jaki czas napraw?

    Zależnie od typu usterki. Zwykle 2-21 dni lub czas podany w wycenie e-mail.

    Gwarancja na naprawy

    Na każdą naprawę dajemy gwarancję. Skontaktuj się z nami jeśli masz problem z urządzeniem po naszej naprawie.

    Faktury VAT

    Dla firm wystawiamy faktury VAT 23%. Aby taką otrzymać podaj NIP firmy w formularzu.

    Subscribe
    Powiadom o
    guest

    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy
    Inline Feedbacks
    View all comments