Za mało wody w zbiorniku w robocie Xiaomi X10+

Robot sprzątający Xiaomi X10+ to zaawansowane urządzenie do automatycznego odkurzania i mopowania, wyposażone w stację bazową, która opróżnia kurz, czyści i suszy mopy oraz uzupełnia wodę w zbiorniku robota. Dzięki technologii LiDAR i inteligentnemu mapowaniu potrafi dokładnie skanować pomieszczenia, planować optymalną trasę sprzątania i skutecznie omijać przeszkody. Mopowanie odbywa się za pomocą dwóch obrotowych mopów (podobnie jak innych robotów np. Roborocka), które są automatycznie zwilżane, co pozwala na skuteczne usuwanie zaschniętych plam z podłogi bez konieczności ręcznego dolewania wody. Stacja bazowa zapewnia wygodę — użytkownik rzadziej musi opróżniać zbiorniki czy czyścić elementy robota.

Czasem jednak pojawia się komunikat w aplikacji o tym, że “w zbiorniku czystej wody jest mało wody”. Co robić w takim przypadku?

Oczywiście uzupełnienie wody do wymaganego poziomu nie naprawia problem, a więc powodem usterki robota jest coś innego.

Komunikat aplikacji o braku wody w zbiorniku może pojawić się z kilku powodów. Najczęściej wynika z niedokładnego zapięcia zbiornika na wodę lub jego nieprawidłowego osadzenia w robocie — nawet drobne przesunięcie może sprawić, że czujnik nie wykryje cieczy. Inną przyczyną jest zabrudzenie lub zapowietrzenie czujników poziomu wody, co zdarza się po dłuższym użytkowaniu. Czasami problem pojawia się, gdy woda w zbiorniku ma dużo osadu (np. z twardej kranówki), co powoduje zakamienienie przewodów lub blokadę przepływu.


Jak naprawić problem braku wody w zbiorniku Xiaomi X10+?

W MiCenter naprawiamy takie problemy.

Masz podobną usterkę i chcesz naprawić sprzęt? To się opłaca!
Wyślij do nas przez ZGŁOŚ NAPRAWĘ lub zadzwoń 780 080 521 jeśli masz pytania.
Wycenę naprawy dostaniesz mailowo, a wyślesz do nas kurierem lub do Paczkomatu.

Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
najnowszy
najstarszy
Inline Feedbacks
View all comments
Koszyk (1)
Główne menu
Witaj, Zaloguj się