Jednym z najpoważniejszych problemów użytkowników Xiaomi (poza usterkami sprzętowymi) może być zapomniany dostęp do konta Xiaomi przypisanego do telefonu. Jeśli nie pamiętamy hasła logowania do konta Xiaomi, lub posiadamy telefon z taką blokadą to system uniemożliwi nam korzystanie z urządzenia bez wcześniejszego odblokowania dostępu do konta. Korzystanie z telefonu nie jest możliwe nawet po resecie do ustawień fabrycznych.
Jako jedyni mamy w serwisie MiCenter możliwość zdalnego usunięcia konta Xiaomi z telefonu. Po usunięciu konta będzie można zalogować się nowym lub istniejącym kontem, a pełny dostęp do urządzenia zostanie odblokowany.
Jak usunąć konto Xiaomi z telefonu?
- Prosimy o kontakt z serwisem wysyłając zgłoszenie serwisowe przez Zgłoś naprawę
- Do rozpoczęcia procesu usuwania konta potrzebujemy od Państwa otrzymać zdjęcie przedstawiające telefon z ekranem logowania do konta Xiaomi z prośbą o wpisanie hasła, kodu aktywacyjnego dostępnego po kliknięciu 10 razy na kłódkę na ekranie zablokowanego telefonu.
- Zdjęcia przesyłają Państwo mailowo na adres ze zgłoszenia naprawy lub odpowiadając mailowo na potwierdzenie zamówienia ze sklepu.
- Proces usuwania konta trwa ok 1-3 dni. O pomyślnym usunięciu poinformujemy, a także zalecimy ponowne uruchomienie telefonu, który nie wyświetli już ekranu blokady na konto.
Ważne:
- aby pokazać ekran z kłódką i kodem aktywacyjnym należy przywrócić wcześniej telefon do ustawień fabrycznych w recovery (trzymać przyciski głośność góra i przycisk zasilania)